Storingen melden nu sneller en eenvoudiger via Say Simple

Bij Royal Matic staat een snelle en betrouwbare service centraal. We begrijpen als geen ander hoe belangrijk het is dat uw keukenapparatuur probleemloos blijft draaien. Een storing komt nooit gelegen, en daarom willen we ervoor zorgen dat meldingen snel en efficiënt worden opgepakt.

Vanaf nu maken we gebruik van Say Simple: een nieuw systeem waarmee onze bestaande klanten storingen eenvoudig online kunnen doorgeven.

terug naar overzicht

Chat functie

De chat functie geeft vaak al mogelijke oplossingen

Automatische bevestigingen

U ontvangt automatisch een bevestiging van uw melding

Snelle opvolging

De opvolging verloopt sneller en gestructureerder

Waarom Say Simple?

Tot voor kort werden storingen vaak telefonisch of via e-mail doorgegeven. Dat werkte prima, maar kon in drukke periodes soms leiden tot vertraging. Met Say Simple wordt dit proces een stuk overzichtelijker.

  • De chat functie geeft vaak al mogelijke oplossingen 
  • U ontvangt automatisch een bevestiging van uw melding
  • De opvolging verloopt sneller en gestructureerder

Zo eenvoudig werkt het

Een storing melden via Say Simple kan in slechts een paar klikken:

  1. Klik op de storingsknop op onze website of gebruik de rechtstreekse link.
  2. Vul uw gegevens in en beantwoord de vragen in het chat menu op whatsapp
  3. Verstuur de melding. U ontvangt meteen een bevestiging.

Vanaf dat moment nemen onze servicemonteurs het over en zorgen zij voor een snelle opvolging. Dankzij de automatische registratie komt uw melding altijd op de juiste plek terecht, zonder dat u hoeft te bellen of te wachten op een reactie per e-mail.

Meld hier uw storing via Say Simple of +31 70 317 8181 via Whatsapp

Uitstekende bereikbaarheid voor onze klanten

Storingen houden zich niet aan kantoortijden. Daarom is Say Simple 24 uur per dag, 7 dagen per week bereikbaar. Of het nu gaat om een onverwachte storing midden in de lunchplek of een klein probleem na sluitingstijd — u kunt het altijd direct online doorgeven.

Ons serviceteam ontvangt de melding meteen en zorgt voor een snelle opvolging tijdens kantoortijden, zodat uw keuken zo snel mogelijk weer optimaal kan draaien.

Een stap vooruit in service

Met de introductie van Say Simple zetten we een belangrijke stap richting een nóg betere klantbeleving. We willen storingen niet alleen snel oplossen, maar ook het melden ervan zo eenvoudig mogelijk maken.

Say Simple past perfect bij onze missie: horecaondernemers ontzorgen met betrouwbare apparatuur én uitstekende service.

Meld uw storing direct

Heeft u een storing? Maak dan vanaf nu gebruik van het nieuwe systeem via onderstaande knop:

Meld een storing via Say Simple

Heeft u vragen over het gebruik van Say Simple?
Neem gerust contact met ons op via binnendienst@royalmatic.nl of bel ons op 070 - 317 81 81. We helpen u graag verder.

Neem vandaag nog contact met ons op!

Met onze koel- en vriesoplossingen bent u verzekerd van de beste prestaties, zelfs tijdens de warmste zomerdagen. Onze apparaten, direct beschikbaar uit onze voorraad, zijn ontworpen om te voldoen aan de hoogste standaarden van efficiëntie en betrouwbaarheid. Houd uw hoofd koel deze zomer met de hoogwaardige apparatuur van Royal Matic.

Neem bij interesse contact op of vraag een offerte aan voor de apparatuur die u wenst.

Wij helpen u graag verder

Benieuwd naar wat de mogelijkheden zijn met onze producten? 

Laat uw gegevens achter en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Ron
Verkoopadviseur
Bas
Verkoopadviseur